Regulament 2017

REGULAMENT  D’AOR GRAND PRIX – Romania 1-2-3 decembrie 2017

D’AOR GRAND PRIX reprezinta o modalitate de incurajare a activitatilor extrascolare bazate pe activitati de dans, prin promovarea copiilor si tinerilor dansatori talentati din Romania, la cele mai importante concursuri de gen din lume, completand si sprijinind programele de educatie non-formala practicate de cluburile si scolile de dans din tara.

  1. Participanti
  2. a) Competiţia este destinată tuturor dansatorilor amatori care fac parte din ansambluri folclorice de amatori, şcoli de dans sau după caz, cluburi de dans, scoli de balet private, unitati de invatamant, palate si cluburi ale copiilor, centre culturale si de tineret, trupe de dans din Romania si din strainatate. Fiecare participant trebuie sa reprezinte o scoala de dans indiferent de categoria / sectiunea la care se inscrie (solo, duo, trio, minigrup, grup, formatie) si doar instructorul/coregraful/profesorul este reprezentantul sau oficial la sedinta tehnica.
  3. b) Evenimentul va avea loc la in Sala de Spectacole a Centrului Cultural,,Aurel Stroe,, din orasul Busteni, situat vis -a -vis de Gara Busteni.
  1. Discipline din concurs:

Deoarece in Romania concursurile de dans existente sunt organizare in functie de cunostintele organizatorilor si uneori deruteaza la incadrarea corecta a dansului  venim in sprijinul participantilor si descriem in cateva cuvinte fiecare disciplina din concurs, asa cum este ea recunoscuta la competitii internationale de gen, fara a ingreuna regulamentul.

  1. Dans classic
  • Balet – Puteti participa cu o coregrafie originală, precum și părți de piese bine-cunoscute. Dansul trebuie executat în cipici de balet sau pointe. Juriul pune un plus de valoare pe tehnica corespunzătoare și mai ales pe atitudine. Emoția trebuie să fie transmisă și reprezentată în tehnică, postură, şi prezența scenică. Dansul pe „Pointe” este permis începând cu categoria de vârstă Junior, ceea ce înseamnă că dansatorul trebuie să aiba cel puțin 14 ani.
  • Contemporan – Acesta nu este un dans modern sau disco. Este o viziune moderna de dans, cel mai adesea, lyric care combină elemente de balet și tehnici din mai multe stiluri acceptate. Dansul trebuie sa fie inspirat de versurile și conținutul musical, iar în coregrafie mișcările trebuie sa transmită emoția.
  • Fantezie clasica –Reprezinta scurta transpunere in scena a unui fragment dintr-un balet sau basm , sau se bazeaza doar pe creativitatea profesorului si trebuie sa contina neaparat elemante din dansul clasic sau din dansul contemporan.
  • Character classic – Reprezinta orice pas de dans preluat din cultura unui popor dans popular romanesc, mazurcă, polcă, tarrantella, etc. si care se foloseste in coregrafie cu tehnica specifica dansului classic.
  • Ballroom sau dans de societate – Toate tehnicile de dans de cuplu și ballroom clasic, cu excepția celor incluse în disciplinile de spectacol ( show). Dansul în sine trebuie să fie compus din secvente de pași de baza, ( Vals, Tango, Polka, Boston, etc), prezentate creativ, într-o manieră elevata exprimand sentimentul social si festiv de bal, care este absolut necesar in prezentarea coregrafiei. A nu se confunda cu dansul sportiv !
  1. Dans popular traditional sau etnic (dans de caracter autentic): – Trebuie sa fie expresia in forma traditional unei natiuni si a poporului sau.   Dansul popular sau etnic este modul prin care oamenii si-au manifestat din cele mai vechi timpuri afectiunea si dragostea pentru pamant, patrie si pentru tot ce are de valoare ca popor. Cu origini in spatiul rural, in prezent dansul popular reprezinta un mod de comunicare atat intre persoanele din mediul rural, cat si din cel urban. Costumele şi muzica trebuie să reflecte tradiţia folclorică a zonei, a nationalitatilor conlocuitoare sau a tarii pe care o reprezinta formatia, ansamblul in concurs. Formatiile, ansamblurile de dans popular isi pot arata deschiderea culturala si pentru dansuri din alte zone decat cele de provenienta, respectand insa conditia de a corela costumele cu muzica aleasa.
  2. Show -Revue / Muzicall / Cabaret / Teatru dans- Pot fi coregrafii din (filme/musicalu-ri,) coregafii din industria Broadway ce cuprinde dans și teatru in acelasi timp), sau dansuri French, English – (dansul can-can provine dintr-o formă de divertisment din timpul primului razboi mondial). Tema dansului, sau contextul, precum și linia melodica sau povestea dansata trebuie să fie ușor de recunoscut (Dancing in the Rain,Ditry Dancing,Step-Up,etc).
  • Jazz dance – un dans spectaculos si dynamic care are in compozitie de la figuri de balet pana la elemente funky preluate din dansul modern/disco sau din dansul latino.
  • Dans de Broadway (muzica, dans, teatru, un fel de operetta, in care se pot folosi o fuziune de stiluri, in functie de creativitatea coregrafului).
  • Teatru dans (dans expresiv si creativ, prin care participantul se folosindu-se de propriul corp, de gestica si mimica, avand ca pretext diverse povesti familiare lor). Este insotit de elelente de elemente de recuzita.
  • Show revue ( dans de revista, cabaret, can-can, burleque, etc. La acest stil de dans se pot inscrie doar participanti mai mari de 12 ani ).
  1. MTV – Comercial – Este fuziune de stiluri diferite de dans cu coregrafii noi sau create si inspirate de tradiția MTV, concurentii pot prezenta show-uri variate inspitare din videoclipuri populare ale cântăreților consacrati, dar nu originalul. Accentul este pus pe prezentare, stil, exprimare și performanță. Muzica si tema coregrafica trebuie sa corespunda varstelor.
  2. Freestyle – În coregrafia dansului ar trebui să fie prezente mai multe stiluri recunoscute (R&B dance, rap dance, reggaeton, hip-hop,robot dance) de asemenea, (muzica, expresia, și îmbrăcămintea) stilului ales ar trebui să fie observate clar. Sunt permise elemente acrobatice, dar nu trebuie să domine (Acro Dance). Accentul ar trebui să fie pe elementele de dans, iar caracteristica de dans trebuie să fie urmată. Prezentarea va fi evaluată pe baza diversității, variației, și tehnicii, executiei precum și de omogenitatea diferitelor stiluri și tehnici individuale. Nu sunt permise figuri vulgare cu conotatie sexuala sau care induc idea de violenta.
  3. Belly Dance – In coregafie trebuie sa fie prezente mișcări tradiționale turcești și egiptene, si se pot folosi elemente de recuzită precum voaluri, darabane, esarfe,s.a. Costumatia trebuie sa fie caracteristica zonei de provenienta a dansului executat. La acest still sunt acceptate si dansurile indiene,bollywood.
  4. Prforming Art – contorsionism, dans acrobatic , Acro- Dance (acrobatiile sunt obligatorii și trebuie să fie completate cu elementele de dans. Step/Tap-dance)
  5. Dans de Caracterstilizat (etno, tiganesc, arabesc, Indian, bollywood, rusesc, chinezesc, spaniol, dans irlandez, tribal fusion, grecesc, texan, cubanez,etc). Sunt premise recuzite de scena.
  6. Productie si Fantezie Coregrafica moderna – Dansuri care sa evidentieze ideea coregrafica (dansului trebuie să aibă o temă clară si să te poarte într-o călătorie (poveste) care are un început şi un sfârşit). Pentru ca tot ce se perece pe scena trebuie sa aiba idea unui spectacol. La acest stil de dans sunt necesare elemente de recuzita (mese, scaune, scari, banci, obiecte confectionate din carton, panza, material plastic, etc care servesc la realizarea decorului sau a dansului). Toate stilurile de dans sunt permise. Pentru idea de Productie povestea trebuie sa fie combinata cu efecte luminoase, sonore sau pirotehnice (fara a pune in pericol integritatea corporala a participantilor sau a publicului). Sunt permise variatii de varsta (open age de la copii la adulti).
  7. Show Dance
  • Dans modern – (disco, electric boggye, funky, etc)
  • Dans latino American (show Craibe –Latin fara elemente de recuzita )

           8. Thematic / Fantezie Coregrafica – Dansul trebuie sa aiba o anumita tema, decor adecvat temei si sa te poarte intr-o poveste cu inceput si sfarsit ( ex: dansul ploii, dansul piratilor, etc)

III. Sectiuni din concurs:

  • Solo ( fete sau baieti )
  • Duo ( fete, baieti,mixt)
  • Trio ( fete, baieti, mixt)
  • Mini grup ( fete, baieti, mixt) – 4 – 5 membri
  • Grup ( fete, baieti, mixt) – 6 – 10 membri
  • Formatii ( fete, baieti, mixte) de la 11 membri +
  1. Grupe de vârstă
  • Kinder 4 – 6 ani
  • Mini = 7 – 9 ani
  • Copii = 10 – 13 ani
  • Juniori = 14 – 18 ani
  • Seniori / Master =19 – 24 ani
  • Gold Class = fara limita devarsta – la aceasta categorie sunt inclusi instructorii, coregrafii, profesorii de dans, daca fac parte dintr-un duet, trio, mini-grup, grup sau formatie. Adica acestia nu pot avea participare solo.  Este o clasa distincta in concurs prin care orice coordonator isi poate pune in valoare profesionalismul, doar alaturi de elevii sai. Se poate aborda orice stil de dans.
  • La sectiunile solo, duo, trio categoriile de varsta vor fi modificate/omogenizate putin in functie de numarul de participanti pe sectiune, dupa urmatorul model: 6-7 ani / 8 – 10 ani / 11-13 ani / 14 -16 ani / 17– 19 ani, daca numarul de concurenti pe sectiune este mai mare de 3.
  • Organizatorii isi rezervă dreptul de a verifica vârsta participantilor în timpul coregrafiei.
  • Varsta este cea reala de pe certificatul de nastere sau buletin cu o posibilitate de pana la 2 ( din 6 /7 ) sau 3 ( din 8/9) concurenti sa fie mai mari cu maxim 1 an decat varsta sectiunii la care se incadreaza echipa. Daca cei cu varste mai mari sunt mai multi cu cel putin 1 (o) pers,  atunci trebuie sa incadrati echipa la o categorie de varsta superioara.
  • In cazul solo/ duo /trio, incadrarea in grupa de varsta se face conform datelor din actul de identitate.
    Daca unul dintre copiii de la duo, trio este mai mare atunci se va fece media si se va incadra la grupa de varsta data de media artimetica rezultata.
  • Organizatorii isi rezerva dreptul de a realiza categorii speciale de varsta pentru categoriile solo / duo/ trio/ in functie de numarul de participanti.
  1. Timp de evolutie :

- La Solo, duo, trio, o evolutie trebie sa se incadreze intre 1,20–2.00 minute maxim, indiferent de dans si de varsta concurentului. Doar variatiile sunt accepate in varianta lor oficiala.

-  La Kinder (4-6 ani) mini-grup o evolutie trebuie sa se incadrese intre 1.30 si 2, 30 minute.

-  La toate celelate categorii/grupe de varsta timpul acordat unei evolutii trebuie sa se incadreze intre 2.00 si  3.40 minute. In functie de varsta si de nivelul de pregatire.

- Timpul pentru dans popular ( suite populare) sau dansul etnic autentic este lasat la alegerea coregrafului deoarece traditia nu trebuie alterata.

- Productiile coregrafice / dansurile tematice / fanteziile si teatrul dans se pot incadra intre 3.00 si 5.00 minute

  1. Precizari Tehnice:
  • Muzica este la alegere si trebuie sa reflecte corect stilul de dans pe care evoluati.
  • Suportul sonor : CD cu un singur track in format audio, avand inscriptionat pe CD si pe coperta numele institutiei, denumirea piesei coregrafice, categoria, si indicatia P (daca dansul incepe din poza) sau M (daca dansul incepe dupa debutul muzicii). Concurentii sunt avertizati sa aiba in ziua competitiei o copie de rezerva.
  • Ordinea intrarii in concurs va fi stabilita de comun acord la sedinta tehnica sau in asa fel ca participantii sa aiba timpul necesar pentru a schimba costumele.
  • In timpul concursului, prezenta concurentilor la culise este obligatorie cu maxim 3 momente inaintea intrarii in scena.
  • Participantii pot intra pe scena numai dupa ce sunt anuntati la microfon,
  • Este indicat ca muzica sa fie in format mp3, stocata pe stic in foldere separate pentru fiecare grup, dansator. Sunteti direct responsabili de calitatea muzicii si a suporturilor muzicale. Sticurile virusate nu sunt acceptate. Este bine sa aveti si suporturi muzicale de rezerva.

VII. Jurizare/ Criterii / Notare / Clasament:

  • Juriul va fi format din specialisti si organizatori.

Membrii juriului trebuie să fie respectaţi având în vedere competența lor și munca grea care necesită atenția sporită pe tot parcursul evenimentului. Nici un dansator şi nici oricare alt participant nu poate perturba membrul juriului în timpul jurizării. Orice observație sau lipsă de respect față de un membru al juriului va fi penalizată de către directorul festivalului, care, poate decide descalificarea participantului sau echipei. Decizia unui membru al juriului nu poate fi modificată de nimeni, cu excepția cazului de eroare evidenta.

-  Criterii :

  1. Impresia tehnica = adică nivelul de dificultate și elementele tehnice executate in dans  in functie de vârsta dansatorului. 
  2. Coregrafie și impresia artistica = compoziția, sincronizarea muzicii alese, pașii de dans și elementele specifice dansului ales,  utilizarea scenei in functie de vârsta dansatorului.
  3. Prezentare = nivelul de prezentare, dinamica şi personalitatea transmisă publicului, originalitate.
  4. Tinuta scenica = costumul/ machiajul/coafura
  • Notare

Fiecare dans este notat întotdeauna de cel puțin trei jurați pe baza criteriilor de mai sus.

Fiecare membru al juriului poate da note de la 5 la 10. 

Fiecare evolutie poate acumula un maxim de 40 de puncte si un minim de 20.

Punctele de la fiecare membru al juriului sunt adunate si se face media pentru fiecare dans in parte.

Pentru fiecare dans din concurs particpanii de la solo,duo,trio, va obtine o diploma cu locul ocupat.

Participantii de la minigrup/grup/formatii vor primi o diploma colectiva care va fi inmanata profesorului coordonator.

Deoarece competitia NU ESTE UN CAMPIONAT efortul participantilor si al echipelor va fi recompensat de catre organizatori astfel:

  • Clasament

Media cea mai mare din competitie pentru solo (indifferent de grupa de varsta sau sectiune/disciplina reprezinta media generala finala obtinuta de un concurent pentru toate dansurile cu care s-a prezentat in competitie) Aceasta va desemna castigatorul premiului D’AOR GOLD urmat in clasament de D’AOR SILVER, premii garantate doar pentru SOLO. 

Participantii castigatori ai premiilor D’AOR 2017 pe Sectiuni cat si  D’AOR GOLD si D’AOR SILVER vor obtine TROFEUL SECTIUNII si bursa (pentru masa, cazare si taxe de participare) in cadrul Festivalului VIBE International VIENA 2018, in contextul in care vor merge cu transportul si cazarea asigurate de catre organizatori. Daca participantii aleg sa meraga cu alt mijloc de transport sau in alta locatie pentru cazare decat cea propusa de organizatori, atunci premiul NU SE ACORDA. Aceasta masura a fost luata de catre organizatori din motive obiective.

Toti participantii care nu sunt mai multi de 1 /2 pe sectiune sau pe stil de dans vor fi notati / premiati dupa cum urmeaza:

 peste 9.50 = locul 1

9.00 si 9.49 = locul 2

8.50 si 8.99 = locul 3

8.00 si 8.49 – obtin mentiune

note/medii mai mici de 8.00 – diploma de participare

Pentru toti participantii care sunt minim 3 pe sectiune/stil se vor acorda locul 1,2,3 in functie de nota/media finala indiferent de care este aceasta.

Premierea se va face in cadrul festiv conform unui program stabilit de organizatori si anuntat in prealabil.

Medaliile pentru locurile 1,2,3 vor fi acordate pentru fiecare evolutie din concurs de la solo,duo,trio,minigrup.

Trofeele pentru grupuri / formatii cu locurile 1, 2,3 vor fi inamanate pentru fiecare dans / evolutie doar coregrafilor.

Pentru Mentiuni vor fi inmanate Diplome

VIII. Depunctarea participantului / participantilor / echipelor:

  • Daca coregrafia nu este in concordanta cu stilul dansului sau cu varsta participantilor
  • Daca costumatia nu este in concordanta cu stilul dansului ( la solo ) sau nu este uniforma pentru toti participantii
  • Daca machiajul si/sau coafura nu sunt adecvate
  • Daca figurile de dans sunt luate 100 % din videoclipuri sau net si nu se incadreaza la sectiunea MTV
  • Daca nu exista schimbari de formatie.
  • Executia incorecta sau partiala a figurilor de dans.
  • Nu sunt admise elemente de recuzita care sugereaza violenta ( de orice fel)
  • Desincronizarea echipei.
     IX . Descalificari :
  • Nu sunt acceptate melodii (indiferent de limba in care sunt interpretate) a caror versuri  au un limbaj vulgar, sau care indica/incita la acte de violenta fizica sau psihica.
  • Nu sunt admise figuri de dans vulgare sau care sugereaza violenta (de orice fel).
  • Este interzis consumul de bauturi alcoolice sau etnobotanice pe timpul festivalului iar participantul care va fi depistat risca sa descalifice intreaga echipa.
  • Fumatul este permis doar afara in spatiul special amenajat. Afara la intrare. Nimeni nu are voie sa fumeze in toalete sau in alte spatii din incinta Centrului Cultural ,,Aurel Stroe”.
  • Limbajul abuziv, expresiile vulgare si violente sau care sugereaza violenta (de orice fel) sunt interzise în adresarea fata de orice participant, organizatori sau juriu si atrag descalificarea participantului sau a grupului din care face parte.
  • Abordarea membrilor juriului de catre coordonatori, parinti, participanti, in contextul in care pot exista nemultumiri legate de notare/premiere.
  • Lipsa de fair -play ( comportament neadecvat) a participantului/echipei/coordonatorului/parintelui fata de oricare membru din juriu sau fata de un alt participant sau de o alta echipa.
  • Lipsa coordonatorului/coregrafului/instructorului de la sedinta tehnica.
  1. Inscrierea in competitie:
  • Inscrierile se fac pana la data de 20 – NOIEMBRIE – 2017 !!! Nu sunt acceptate intarzieri.
  • Tabelul cu inscrierea o face doar coregraful sau instructorul scolii de dans care are participanti in competitie, indiferent de sectiune.
  • Fisele de inscriere le vom trimite celor interesati prin e-mail.
  • Veti fi oficial inscrisi in competitie dupa ce transmiteti fisele de inscriere completate prin e-mail ( vezi email antet) si veti achita taxa de participare astefel:
  • solo, duo, trio, minigrup =120 de lei / pers /maxim doua dansuri la aceasta sectiune indiferent de coregrafie. Adica doua solo-uri sau un solo si un dans la minigrup, sau un duo si un solo, etc… Pentru fiecare evolutie in plus se va achita o taxa suplimentara de 40 de lei/persoana participanta. Participantii care se inscriu cu o singura coregrafie la solo/duo/trio/minigrup (precizarea este facuta pentru cei care au evolutii la minigrup si nu au inteles ca se face referire la acelasi paragraf) vor achita aceiasi contributie de 120 de lei, dar vor beneficia de un bonus: Acestia nu vor achita taxa de dans la sectiunea grup/formatii.
  • pentru grup / formatie, contributia pentru participare este de 40 de lei/ pe dans / de persoana.
  • Pentru fiecare evolutie in plus indiferent de sectiune taxa/contributia este de 40 de lei/persoana
  • Contributia pentru Taxa de participare se va putea achita de la orice banca, in contul titularului: Asociatia Multiculturala Dans Art Open –
  • Cod fiscal: 34197420 – Banca Transilvania : RO60 BTRL RONC RT03 4795 6201.
  • Pe ordinul de plata trebuie sa fie trecut numele persoanei sau al scolii de dans care se inscrie in concurs si numarul de participanti directi.  De exempu: Scoala de dans X cu 10 participanti / contributie inscriere festival conf. regulament, sau daca achitati in nume propriu: Popescu Ion/profesor/parinte contributie inscriere festival conf. regulament pentru un numar de x participanti.
  • Atentie! Faceti plata pentru toate persoanele cu care participati deoarece comisioanele sunt mai mici.
  • La momentul achitarii taxei de participare prin O.P va rugam sa anuntati organizatorii ca ati realizat plata si trimiteti prin e-mail Ordinul de Plata scanat sau fotografiat.
  1. Reglementari Organizatorice:

-  Fiecare scoala de dans, club, asociatie,  participanta trebuie sa isi trimita un reprezentant, de preferinta coregraful, la sedinta tehnica ! SEDINTA TEHNICA reprezinta  in opinia organizatorilor ultima posibilitate de a pune la punct detalii importante in ceea ce priveste buna desfasurare a competitiei (muzica, intrarea in concurs a participantilor, semnarea documentelor legate de premiere, verificarea tabelelor cu participantii, verificarea adeverintelor medicale, etc. ) Scolile de dans care nu isi vor trimite un reprezentant la sedinta tehnica vor fi considerate lipsite de respect atat fata de organizatori cat si fata de ceilalti participanti si vor fi excluse din cadrul competitiei, chiar daca au achitat taxa de participare. 

- Fiecare echipa / scoala de dans/  va trebui sa completeze un formular, tabel de inscriere care va fi transmis de catre organizatori prin e-mail, doar la cererea acelor care doresc sa participe. Tabelul va fi completat si retransmis pe adresa organizatorilor festivalului pana la data de 20 noiembrie 2017. Originalul cu toate rubricile completate si dupa caz, stampila unitatii/clubului, etc, pe care o/il reprezentati la festival va trebui inmanat obligatoriu organizatorilor la sedinta tehnica.

- Tabelele de inscriere se vor face pentru fiecare echipa / grup in parte. De exemplu daca o scoala de dans doreste sa participe cu doua grupuri, trebuie sa completeze tabele separate pentru fiecare.

- Insistam sa folositi denumiri distincte daca aveti mai multe echipe/grupuri  in concurs.

- Participantii care doresc invitatie personalizata pentru anumite decontari din partea sponsorilor sau din partea primariilor, sunt rugati sa transmita pe adresa de e-mail denumirea exacta a unitatii, clubului, asociatiei pentru care urmeaza sa se faca ulterior decontarea.

- Participantii indiferent de varsta trebuie sa aiba obligatoriu asupra lor: Adeverinta medicala de la medicul de familie sau de la medicul de medicina sportiva cu specificatia < clinic sanatos / apt pentru efort fizic > care va fi predata organizatorilor la sedinta tehnica.

- Programul  concursului va fi  realizat  astfel  încât să se evite ca același dansator sau aceeiasi  echipa să concureze  în mai puţin de 10 minute.

- Nu sunt admise in coregrafie elemente care pot pune in pericol integriatea participantilor sau a publicului.

- Daca intructorul sau coregraful va decide sa includa in coregrafie elemente de dificultate care ar putea pune in pericol integritatea corporala a participantului / participantilor, isi asuma intreaga responsabilitate in acest sens.

- Nu sunt admise elemente pirotehnice sau coregrafii in care se folosesc ( faina, sticla, plastic, ceara, apa, sau altele legate, care fac scena impracticabila sau pun in pericol evolutia celorlalti particpanti).

- In cazul competițiilor internaționale Limba oficiala de prezentare este Limba Romana urmata de Limba Engleza.

-  Participantii din Romania pot avea o pancarda cu numele echipei si localitatea din care provin. Participantii din alte tari trebuie sa aiba pe langa pancarda cu numele echipei si steagul tarii pe care o reprezinta.

- Comisia de validare a concurentilor poate face verificari ,  înainte sau după un număr de dans, în cazul în care juriul are îndoieli cu privire la corectitudinea vârstei dansatorilor. Dansatorii trebuie să fie în măsură să dovedească vârsta lor, altfel vor trebui sa astepte decizia finala a juriului pana in momentul in care acesta va putea valida evolutia in conformitate cu regulamentul. Poate parea o regula dura, dar este imperios necesara in contextul in care se mai practica la competitii incadrearea incorecta a participantului la o alta categorie de varsta decat cea reala.

-  Orice persoană(e) care aduce(aduc) daune/prejudicii locației in care se deruleaza activitatea sau la locul de cazare, în interiorul sau exteriorul acesteia, prin neglijență, fie prin abuz va/vor descalifica întreaga echipa.  Orice persoană(e), care provoacă daune după cum s-a menționat, își asumă întreaga responsabilitate financiară pentru reparații, înlocuire și/sau restituire a bunului. Daca persoana este un minor, toata responsabilitatea o va avea insotitorul / coordonatorul sau parintele.

- Alimentele sunt interzise în zona de concurs sau în zonele aferente culiselor/vestiarelor și în sala de spectacole.

- Organizatorii asigura apa pentru hidratate in spatiile special destinate ( cabine,vestiare, sali ).

- Vă invitam să păstrați curățenia în toate zonele: sala de spectacol, toalete, vestiare, holuri, spatiile de cazare.

- Pentru siguranța tuturor, nu blocați culoarele, casa scărilor și ieșirile de urgență.

- Spațiul aferent vestiarului / cabinelor va fi folosit de toți concurenții. 

-  Nu vor fi tolerate abateri de nici un fel, de la regulile stabilite de directorul/managerul locației, care poate solicita organizatorilor descalificarea echipei care nu respecta regulamentul de ordine interioara.

- Fotografierea sau filmarea unei evolutii  se poate face doar de o singura persoana desemnata/abilitata de catre coordonatorul echipei, care isi asuma intreaga responsabilitate pentru postarea acestora pe retelele de socializare sau oriunde in alte materiale promotionale sau mass media. Daca vor fi mai multe persoane care fac simultan foto/video la un moment de dans, ( altele dact cele abilitate de coordonator si/sau organizator) echipa sau dansatorul este depunctat cu 1 punct din totalul general acumulat.

- Persoana care va face foto/video, cat si participantii care asteapta sa le vina randul la scena, vor trebui sa NU deranjeze vizibilitatea membrilor juriului sau a publicului. Organizatorii isi rezerva dereptul de a depuncta echipa care nu respecta acest aspect.

- Fotografiile si filmarile oficiale din concurs sunt doar cele realizate de catre persoana abilitata de organizatori , iar materialele foto si video vor fi folosite doar in scopul promovarii evenimentului si a imaginii organizatorului, sau al partenerilor.

- Prin înscrierea la un eveniment (festival, concurs,seminar s.a) organizat de Asociatia Multiculturala Dans Art Open participanții (dansatori, profesori, coregrafi, parinti) îşi dau acordul ca organizatorul să folosească fotografiile, clipurile video, nume, denumiri, si altele legate, pentru promovarea  activitatii fără pretenţii materiale sau de alta natura.

- Fiecare instructor/profesor /coordonator are obligatia de a citi parintilor acest Regulament. Semnarea fiselor de inscriere reprezinta acceptul instructorului / profesorului/ parintelui de a participa si de a respecta regulamenul.

-  Telefoanele mobile trebuie să fie închise sau puse pe vibraţii la intrarea în sala pe tot parcursul competiției.

- Participantii la competitie si insotitorii trebuie sa fie constienti ca exista anumite riscuri pe care trebuie sa si le asume sau sa le limiteze pe cat posibil lundu-si masurile de precautie necesare evitarii pierderilor de bunuri sau valori, accidentarilor precum: entorse, mușchi întinşi și oase rupte, sau altele legate. Participarea la acest concurs indică acceptarea de catre parinti si coordonatorul echipei a unor astfel de riscuri fata de care organizatorii sunt absolviti de intreaga responsabilitate.

- In cazul in care din motive independente de vointa organizatorilor se modifica data sau formatul/regulamentul unui festival international la care sunt promovati castigatorii din cadrul concursului ,,D’AOR Grand Prix” si acestia nu mai pot participa sau beneficia de premiul acordat, organizatorii vor cauta un alt festival international la care castigatorii sa fie promovati in acelesai conditii sau asemanatoare.

-  Asociatia Multiculturala Dans Art Open sustine practicarea civilizata si organizata a dansului in randul amatorilor, nu discriminează, şi nu tolerează discriminarea de orice fel.  Noi credem că fiecare individ sau echipa trebuie să aibă șanse egale de a concura în cadrul normelor și regulamentului nostru publicat mai sus.

- Amator, din punctul de vedere al organizatorilor reprezinta orice participant sau grup de participanti care practica dansul din placere si nu au terminat o scoala de specialitate.

XII. Cazarea si masa :

  • Cazarea si masa participantilor in regim de 2 sau 3 stele ( in functie de preferintele si bugetul dvs.) se poate face contactand Centrul de Pregatire pentru Personalul din Industrie Busteni. Cei interesati sunt rugati sa faca rezervari din timp deoarece locurile sunt limitate ( cca 130 ). Pentru detalii si modalitati de rezervare va rugam sa sunati la Tel./Fax: 0244-321.034; 0244-320.867.
Detalii:
  • Cazarea in regim de 2 stele se se poate face la 60 lei camera/noapte (+ taxele statiune si salvamont (6 lei/cam. pentru prima noapte de cazare) la Caminul Centrului de Pregatire pentru Personalul din Industrie, cu sediul în Busteni, care este situat chiar in centrul orasului Busteni, foarte aproape de Sala de Spectacole.
  • Cazarea in regim de 3 stele se poate face la 120 lei/cam./noapte ( + taxele de statiune si salvamont – 9 lei/cam. pentru prima noapte de cazare) la –   Corp invatamant– Centrul de Pregatire pentru Personalul din Industrie, care este situat chiar in centrul orasului Busteni, foarte aproape de Sala de Spectacole.
  • Toate camerele sunt dotate cu TV si au baie proprie.
  • Daca alegeti sa luati si masa aceasta este – 60 lei/pers./zi – 3 mese
  • Va reamintim ca transportul, masa si cazarea intra in responsabilitatea participantilor.

D’AOR  PROMOVEAZA SI SUSTINE DANSATORII TALENTATI  DIN ROMANIA!

SUCCES  TUTUROR !

2 Responses to Regulament 2017

  1. Buna seara!
    Am dori o fisa de inscriere pentru elevii nostrii.
    Va multumim

  2. ASOCIATIA CULTURAL ARTISTICA VOCES GALATI says:

    buna ziua! dorim sa rezervam 22 de cam. la 60 de lei cam.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>